torsdag 9. juni 2011

★Give away hos meg★




Vinn VALGFRI dametunika fra nettbutikken til MY CINNAMON GIRL!!












Jeg har så mye å være takknemmelig for tiden!
1.Har vunnet så mye fint i blogglandia!Herlige gaver fra herlige bloggere:)Kommer snart innlegg om de flotte premiene.
2.Jeg har nesten 40følgere og nærmer meg 5000visninger!Dette er stort for min lille blogg.Startet i utgangspunktet å blogge,for bruke det litt som en dagbok som kan deles med familie og venner.Er helt overveldet over alle hyggelige tilbakemeldiger jeg får av dere:)
3.Det nærmer seg min bursdag:)

Dette feirer jeg med GIVE AWAY!Håper dere vil være med å feire med meg.Alle hjertelig velkommen til å være med, med eller uten blogg.Husk å legge igjen e-mail adr. hvis du kommenterer som anonym.Slik at jeg kan kontakte vinneren.

Jeg har blitt sponset av den flotte butikken my cinnamon girl,dere kan vinne en VALGFRI dametunika fra nettbutikken(så sant de har på lager)!

Dette får dere lodd for:

1 lodd for kommentar.

1 lodd for å være følger eller bli følger på bloggen min.

1 lodd for å gå inn på my cinnamon girl sin NETTBUTIKK og skrive hva som er deres favoritt plagg.

1 lodd for å linke\innlegg give away'en min fra din blogg.

Totalt 4 lodd.Jeg trekker premien på bursdagen min den 22.juni:)



Trykk her for å komme til :My Cinnamon Girl. Her finner du herlige barne klær til gutt,jente og dame. 

Lykke til:)★

★★★Klem Jeanette★★★

57 kommentarer:

  1. 2 lodd for kommentar og følger:)
    så kjempe fin give away,gleder meg til og høre vinneren;)

    SvarSlett
  2. Så mye koselig som har skjedd og som skal skje:) Jeg tar 2 lykkelodd jeg da:)

    Ha en strålende dag:)

    SvarSlett
  3. Tar to lodd jeg også ;)
    Ha en fin dag
    klem charlotte

    SvarSlett
  4. Deilig når alt går rette veien ;)
    Jeg vil gjerne ha 1 lodd i den flotte trekningen din.
    MVh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  5. Så flott premie :-D
    Jeg blir gjerne med på 3 lodd (kommentar+link+favoritt)
    Favoritten min fra nettbutikken er Eva Tunika

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Strålende give away - helt min gate:))
    Så bra at du er fornøyd og lykkelig!!
    Det er en god følelse:)
    Jeg satser på 4 lykkelodd og håper på vinnerlykke.
    Synes Cozy girl og Grace tunika var superfine.

    Ha en deilig pinsehelg ♥

    Toneklem

    SvarSlett
  7. *smelt* Det var en flott premie:) Jeg har ikke en slik tunika i velour *ønsker slik* Så tar full pott på hele loddkjøpet.. Og HÅPER je har flaks:))) Klem

    SvarSlett
  8. Heisann!!

    Jeg blir selfølgelig med å feirer deg tar full pott.
    4 lykkelodd:)

    Herlig premie mine favoritter er stella brun og nuno tror jeg navnet var:)

    Ha en fin pinse:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Hei Jeanette;))
    For en herlig give-away da!
    Jeg blir helt klart med og trekker full pott, hihi!

    Min favoritt er uten tvil W-715 Angelina Tunika Off White, det er nesten så den er laget til meg, hihi

    Ha en fortsatt fin pinse!
    Jeg er ikke så veldig aktiv for tiden, sliter med vonde kjever og da får man veldig vondt i hodet, ikke forenelig med PC, men jeg MÅ jo innom:) Jeg leser innleggene, men er ikke like flink og kommentere, håper det går fort over!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. :¨`·.·´¨;
    `·.,¸ Hurra for Mi Casa Es su Casa!!
    Følger og kommenterer, 2 lodd!
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  11. Jeg blir gjerne med!:)
    2 lodd til meg.

    Bettina, bee10na@live.no

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for 3 lodd!
    Ikke lett å velge favoritt blandt så mange herlige plagg, men valget falt til slutt på denne nydelige kjolen: W-701 Rosie Kjole Lilla

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  13. Heisann :-)


    ★★★ Takk for titten i en nydelig blogg.
    Vil veldig gjerne være med og takker ja til 3 stk lodd. Ikke lett velge ut bare en favoritt, men må man så må man: da velger jeg denne: W-715 Angelina Tunika Lys Rosa.
    Ha en riktig flott dag! ★★★

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  14. Så fin premie! Jeg vil gjerne være med, tar to lodd - og favoritten min er Rosie i lilla :)

    SvarSlett
  15. Du har mye å feire, gratulerer! ;) Tar 1 lodd med meg og håper samtidig du har hatt en fin pinse. Klem fra Pia.

    SvarSlett
  16. 1 lodd på meg!:)

    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  17. For en nydelig premie, så snill du er:):)
    Klart jeg vil være med på den:)
    Var så mye neydelig inne på nettbutikken..vanskelig å velge, men jeg kunne tenkt med Amber tunika i lys lilla:):)

    Tvi tvi!
    3 lodd da:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  18. Kjempefin premie, jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  19. Hei..
    herlig blogg.

    Likte denne veldig godt.
    http://www.mycinnamongirl.com/nettbutikk/index.php?nr=90&case=4&id=756&idkategori=54&attributt=10683&produkt=1236

    SvarSlett
  20. Hei :)
    Ja, dette vil jeg gjerne være med på!
    3 lodd på meg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  21. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med,håper det går greit at jeg legger ut bildet på facebook?

    ☀ 271 stk tipset, og link delt ☀
    Er følger, så 4 lodd på meg =)
    Her er min favoritt tunika:
    http://www.mycinnamongirl.com/nettbutikk/index.php?nr=90&case=4&id=729&idkategori=55&startrow=

    Sommerhilsen fra Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  22. Super duper fine premier! Jeg er med, 2 lodd.
    erudidal@hotmail.no

    SvarSlett
  23. Åå en nydelig tunika. Kjempe bra give away og gratulerer med alle dine følgere :)
    Har vært inne og tittet litt hos mycinnamongirl og mitt favoritt plagg derfra er: http://www.mycinnamongirl.com/nettbutikk/index.php?nr=90&case=4&id=605&idkategori=53&startrow=

    Fin jakke som hadde passet min lille prinsesse.

    Jeg tar full pott på lodd. 4 stk.
    Har linket på bloggen min også.
    Ha en nydelig kveld.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  24. 1 lodd til meg :) satser på vinnerlykke denne gang, kjempe kosleg blogg du har!

    SvarSlett
  25. For en utrolig flott giveaway, klart jeg må bli med!! :) Og du har mye å være glad over ja, det er alltid godt!
    2 lodd, til meg; min favoritt i butikken er helt klart Rosie Kjole Lys Rosa, den rooooper på meg, hører jeg.... :)
    Tvi tvi til meg!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  26. 3 lodd :)
    Jeg klarer ikke å bestemme meg for en favoritt, så nå må jeg bare velge og da blir det denne:
    W-715 Angelina Tunika Lys Rosa

    SvarSlett
  27. Oi, så fin premie! Jeg melder meg på med 3 lodd jeg, da. Kommentar+følger+link til favorittplagg. Vanskelig å velge... Det blir kanskje denne:

    W-715 Angelina Tunika Off White

    Hilsen Mette (Smilefjeset@gmail.com)

    SvarSlett
  28. Følger og kommentar, så det blir to lodd på meg :)

    SvarSlett
  29. Alle gode ting er 3 :-) 3 lodd på meg!

    W-708 Eva Tunika Off White er så nydelig!!!!

    Follow your heart and your dreams will come true

    SvarSlett
  30. Åj, for en herlig premie!! Jeg vil gjerne være med og tar med meg 3 lodd! :)

    Klem June

    SvarSlett
  31. 3 lodd på meg!
    Min favoritt er: http://www.mycinnamongirl.com/nettbutikk/index.php?nr=90&case=4&id=584&idkategori=53&startrow=

    Ida
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  32. Jeg trekker to lodd hos deg i dag- og min favoritt i nettbutikken er denne: http://www.mycinnamongirl.com/nettbutikk/index.php?nr=90&case=4&id=672&idkategori=53&startrow=

    Jeg har en liten datter på 2 år, hun elsker sånne dresser!
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  33. Jeg klarer ikke legge meg som følger, prøver igjen imorgen. foreløpig ett lodd..
    Favoritten min blandt manger er

    W-710 Grace Tunika Off White

    SvarSlett
  34. Ett lodd til meg :-)
    mvh Karina
    kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Heisann!

    Så fin blogg du har! Jeg vil gjerne være med og tar tre lodd. Favorittplagg er :
    http://www.mycinnamongirl.com/nettbutikk/index.php?nr=90&case=4&id=695&idkategori=55&startrow=

    Ha en super bursdag når den tid kommer :)

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  36. Hei
    Fant bloggen din via en annen blogg. Utrolig koselig blogg du har her vil jeg gjerne tilbake:-)
    Blir med på givawayen din:-)
    To lodd på meg.
    Ønsker deg en fin kveld.

    Klem

    SvarSlett
  37. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Min favoritt er W-701 Rosie Kjole Brun. Kunne godt tenkt meg denne ♥
    Jeg har skrevet om giveawayen her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/giveaway-hos-mi-casa-es-su-casa.html

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  38. 2 lodd til meg! Krysser fingrene, de har helt nydelige klær :)

    SvarSlett
  39. 2 lodd på meg! Favoritten er nok Grace tunika :)
    klem

    SvarSlett
  40. Hei,
    Blir gjerne med i trekningen med 2 lodd :-)
    Min favoritt er "W-719 Nunu Tunika Brun"
    Hilsen, Fanny (fannydeak@hotmail.com)

    SvarSlett
  41. for en nydelig blogg!
    har vært og sett på mange fine innlegg og bilder nå, og legegr meg til som følger:)
    to lodd til meg:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  42. Jeg vil gjerne være med med 3 lodd
    Mitt favorittplagg er Rosie Kjole Cerise Rosa :)

    SvarSlett
  43. Hei!

    Jeg blir gjerne med på giveaway! 3 lodd på meg! ;-)

    Rosie kjole brun var min favoritt!

    http://www.mycinnamongirl.com/nettbutikk/index.php?nr=90&case=4&id=696&idkategori=55&startrow=

    SvarSlett
  44. 4 lodd ble det visst!

    Klem Siri

    SvarSlett
  45. Så flott premie! Jeg blir gjerne med i trekningen med ett lodd! :)

    Klem

    SvarSlett
  46. Oi dette var en lekker premie♥
    De har jo såå masse fint, men Nunu Tunika tror jeg blir favoritt plagget mitt der inne.

    Har linket til deg på bloggen min, og blitt følger.
    4lodd da:)

    Ønsker deg en fin søndag

    SvarSlett
  47. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Trekker 3 lodd og favoritten min er Rosie Kjole brun :)
    Har linket og kommentert.
    ha en super dag :)
    Tone

    SvarSlett
  49. 2 lodd tar eg, nydelig premie du har!Følger deg videre!

    SvarSlett
  50. For en delikat blogg du har! Jeg deltar med ett lykkelodd. Tunika er genialt! anikris3@online.no

    SvarSlett
  51. Hei!

    Jeg vil gjerne være med i din give away, og stiller med 2 lodd (kommentar + følger).

    Gleder meg til å følge denne flotte bloggen din videre.:)

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  52. Hei
    For en fiiin give away,med sååå nydelig premie.. 3 lodd på meg..Er følger, komentar og mitt favoritt plagg i nettbutikken er , Rosie kjole brun.. Men det var jo sååå mye nydelig der,så det var ikke ett lett valg.. Skulle gjerne linket også,men av en eller annen grunn,får jeg ikke gjort det nå..
    klem

    SvarSlett
  53. Hei på deg!

    For noen nydelige tunikaer du har!
    Deler linken med alle mine FB-venner.
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så tror jeg at jeg ønsker G-501 kjole rosa eller lilla i
    størrelse 6-7 år til mitt barnebarn.

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  54. 1 lodd...
    Har akkurat feiret altfor mange somre, smil, og tunikaen dukket ikke opp, men her var den altså, smil! Ja, da får jeg håpe...

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg er gjerne med, 3 lodd på meg, følger, kommenterer og synes Eva Tunika var veldig fin
    Gro
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  56. Fin blogg :-)
    Ett lodd til meg :-)

    SvarSlett
  57. Hei!
    Så flott give away. Vil gjerne delta 1 lodd på meg.

    Mvh Henriette

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥