søndag 3. juli 2011

Interiør kupp♥




Bildene viser dere litt av de mange interiør kuppene jeg har gjort i det siste.Har endelig fått nytt salongbord, det var etterlengtet!♥ Nok en travel helg for oss,dagene går med til baking og familiebesøk.Fikk ikke tatt bilder av bord og bakst forje helg,skal se om jeg får knipset litt denne helgen:)

Må bare dele en en liten gladnyhet, min 7mnd gamle baby har lært seg å si mamma! ♥ Vet ikke helt når det er vanlig å snakke(noen som vet?), sikkert veldig forskjellig. Men jeg ble i allefall både glad og overrasket♥♥♥

Til slutt vil jeg ønske velkommen til nye lesere,veldig kjekt at dere vil lese min blogg♥

Håper alle har en kjekk helg og at godværet fortsetter!!



♥♥♥Klem Jeanette♥♥♥


Vil du være med på min give away? Trykk HER eller se innlegg under...

11 kommentarer:

  1. så mange fine ting!
    jeg har likt stjerpledd- elsker det!
    syv måneder tror jeg er veldig tidlig! Tror du det er bevisst at hun sier mamma?:)

    håper du nyter helgen!
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. 7 måneder, noe sier meg at din lille baby er veldig tidlig ute! :) Herlige ting du har kjøpt, og igjen flotte bilder! Ser for meg at dere har et vakkert hjem! Ser så utrolig fint ut :)

    Ønsker deg en flott søndag!

    SvarSlett
  3. Så fine ting du har kjøpt deg..Nydelig sengeteppe:)
    Så stas at snuppa di har begynt å si mamma:)
    Ønsker deg en nydelig søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Kan tenke meg at mammahjertet ditt smeltet da du hørte mamma for første gang.. hihi! Såå herlig!


    Nydelig ting du har kjøpt! Hvor kommer det vakre stjernepleddet fra?

    Herlig søndag til deg og dine!
    Klem og smil!

    SvarSlett
  5. Hei på deg!

    Så flotte ting du har kjøpt deg i det siste - gøy med noe nytt;)

    Gratulerer med babyn sine første ord♥ varmer nok mammahjerte det kan jeg tenke meg!

    Ha en fin Søndag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder - Vakre ting du har kjøpt deg :) Åh, så kos at din lille har lært seg å si mamma ♥ Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  7. Så herlige interiørkupp du har gjort. :) Mange vakre detaljer hjemme hos deg. ♥

    Ohhh, alltid kjempekos når barna begynner å si mamma. ♥ Det er så moro, hihi...

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  8. Så herlig bidrag, Jeanette!

    Håper vi får tid til å treffe hverandre når jeg er i Bergen.

    God søndag!
    klem

    SvarSlett
  9. Nydelige ting du har kjøpt. Likte veldig godt sengeteppet/pleddet. :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  10. Flott lysfat med mange flotte ting på!
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  11. LIKER! Nydelige farger!
    Ha ei fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥