tirsdag 5. juli 2011

Minimakeover soverom♥

Synes det gjorde seg veldig med nytt sengeteppe og nye puter!Ble en liten minimakeover av soverommet synes jeg :) Er så glad i dette rommet fordi det er så lyst å fint,elsker gulvet som er lagt her♥ Dere kan se litt av det på bildet under.











 Her liker jeg å sy for hånd og lese,fant en søt liten kurv som stod magazines på. Den passet så godt sammen med kurven med sysaker som står her.








Ett par småting som gjenstår før det er helt ferdig, men alt til sin tid. Er på jakt etter ett søtt veggord her inne,men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg vil ha..Noen forslag?:)


Idag er det strålende vær her i Bergen,resten av dagen skal tilbringes ute i solen:)

Ha en fin dag alle sammen♥

Vi blogges.




Klem Jeanette


Vil du være med på min Give away, og vinne gave fra Nyblom Kollèn? Trykk HER

12 kommentarer:

  1. Så nydelig soverom:)Hva med å bare ha "Drøm søtt" som veggord?

    SvarSlett
  2. Nydelig soverom! Her hadde jeg sovet som en prinsesse. Elsker stilen og smaken din, så enkelt, delikat og vakkert!
    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld :)
    Klem og smil

    SvarSlett
  3. Her sover du nok godt og drømmer du nok søtt ;-) Nydelig soverom i vakre, delikate farger.

    SvarSlett
  4. Lyst og lekkert! Herlige farger! Vårt soverom er et kapittel for seg, for det har vi ikke prioritert enda siden alt i huset må ha en STOR makeover. Gleder meg til vårt rom står for tur!

    Her er det skyer så langt øyet kan se! Lengter etter sol og varme! Kanskje vi er så heldige at dere Bygensere vil dele litt med oss ;)

    Ha en herlig kveld! Klem

    SvarSlett
  5. kjempe fint jeanette:)
    og nydeligt sengeteppe,og alt rundt.
    flinke deg:)

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    Nydelig og lyst sove rom,sengen så bare fantastisk god ut å ligge i..Så ryddig er det ikke på mitt soverom:)

    På vår seng står det; Kyss meg alltid god natt,syns det er super søtt,og han gjør det også hihi!!

    Nattinatt:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Så koselig at du fant meg i myldret:)
    Fint soverom....hva med veggordet
    All you need is LOVE :)
    Ha en super sommerdag...
    klemklem

    SvarSlett
  8. Så fint soverom:) Kjempe lekkert..Veggord er vansklig,det er jo så mange fine..Jeg vil ha enten Allways kiss me good night,eller sweet dreams..på mitt:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei.:) lekkert soverom..)) ikke lett med veggord...mange fine , første som slår meg er "always kiss me godnight" eller sweet dreams..:) du har sikkert vært innom de alt.:) hva med å lage sitte eget ? er det ikke et sted man kan betille akurat det man vil ha ? Lykke til hos niB

    SvarSlett
  10. Hærlig soverom.
    Her sover du sikkert godt=)

    SvarSlett
  11. Helt nydelig soverom..:) Kan jeg få spørre hvor det fine sengeteppet ditt er fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, takk for det:) Dette er ett Tine K sengeteppe med tilhørende puter, kjøpt på AC Home på Askøy.

      Slett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥