fredag 15. juli 2011

Ny give away hos meg★





Det er etterlengtet SOMMER og SOL om dagen, endelig:) Dette føler jeg må feires, og hva passer vel bedre enn en premie fra Plantasjen?Der er det SALG,  og mye å for pengene for tiden. Det liker vi:)  Denne gangen kan dere vinne ett GAVEKORT på hele 400kr! Har vært så heldig å bli sponset av PLANTASJEN DROTNINGSVIK, med denne flotte premien. Gavekortet kan brukes på alle Plantasjen butikkene i landet.



Reglene er som følger:



1. lodd for kommentar

1.lodd å være følger eller bli følger av bloggen min

1.lodd for si hvilken møbelgruppe som er din favoritt hos PLANTASJEN, klikk på linken og fortell i kommentaren hvilken du likte

2.lodd for å linke denne give awayen fra bloggen din(bruk bilde over) eller dele på facebook(du finner delingsknapp under innlegget)


Altså kan du trekke 5 lodd tilsammen. De som kommenterer som anonym, MÅ huske å skrive e-mail adressen sin. Slik at jeg får kontaktet dere, dersom dere skulle vinne:) 



Lykke til





Hvis dere trenger litt hageinspirasjon kan dere klikke på disse linkene, her har jeg også skrevet litt om blomster og stell: BLOMSTER, TERRASSE, HAGE






★★★Sommer klemmer fra Jeanette★★★



Setter pris på om de som liker bloggen min stemmer på meg hos Bolig Pluss, klikk på det lille svarte hjerte på høyreside her. Da blir jeg glad:)

94 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Så FIN permie, absolutt noe jeg kunne tenke meg veldig veldig veeeldig og vinne - så slenger meg på med 5 lodd!!

    Jeg liker gruppen FRANKFURT godt, den er ganske lik den vi har selv :)

    Så fin den nye headeren din var, kjempe sommerlig og flott!

    Ha en fin helg -
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  2. 5 lodd på meg :)

    Loungegruppe Camaro - var min favoritt. En knapp på Sienna også :) Jeg bare ELSKET benken -lund-.

    Ha en herlig soldag i Bergen! Her sipregner det!
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Herlig premie:)
    Loungegruppe Europa er nok min favoritt. Eller kunne jeg gjerne tenkt meg en amerikansk dekkstol !!
    Jeg trår til med 5 lodd (full pott) og håper virkelig på vinnerlykke!! Hadde vært midt i blinken.
    Fortsatt god sommer til deg. Nå er det ferie på meg - endelig!! ♥
    Sommerklem

    SvarSlett
  4. Jeg likte godt spisegruppen naior/madelen- kunne også tenkt meg amerikansk dekkstol (så på de igår og de var jo på tilbud) Håper å vinne, da blir det to dekkstoler med hjem til meg, hehe..
    Jeg prøver lykken med 5 lodd, du har fått en nydelig uteplass Jeanette. Likte godt den nye sittegruppen din og headeren din var så søøøt. Akkurat som deg... Ha en nydelig dag vi må nyte været mens man kan.. Go klem fra meg

    SvarSlett
  5. Liker Bornholmbenken, Kvite korgmøbler, og kvite gammeldagse hagemøbler generelt!

    Salg på plantasjen ja? kjøpte stauder som skulle være 1\2 pris her om dagen men i kassa slo de inn full pris gitt. (Plantasjen Arendal).

    Ønsker deg ein super- sommer! Liker bloggen din!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. 2 lodd til meg... Sender deg mail med adressen min nu :)

    Her hos meg regner det som bare det, ingen sommerfølelse akkurat :) Men man får gjøre det beste ut av det! Ønsker deg en vidunderlig fredag.

    Maiaklem

    SvarSlett
  7. Fantastisk premie! Her må jeg bare være med!:)

    Møbelgruppen som er min favoritter er Loungegruppe Camaro. Passe lys og passe mørk.

    5 lodd til meg!:)

    Ha en glad helg!

    SvarSlett
  8. 5 lodd :)
    Loungegruppe Madrid er min favoritt.
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  9. 3 lodd på meg, min favoritt er Loungegruppe Portland :)

    SvarSlett
  10. Så fin give away:)

    Jeg likte best Loungegruppe Paris

    vil gjerne være med i trekningen og tar 3 lodd:)

    SvarSlett
  11. Jeg er med, 5 lodd på meg,Synses Loungegruppen Larissa var fin jeg:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  12. Bettina Tryggestad16. juli 2011 kl. 14.40

    :) Wow, jeg ønsker! Har delt på facebook, er følger fra før. Min faqvoritt møbelgruppe er loungegroup Larissa modul!

    Tar 5 lodd jeg da, ha en super sommer videre :)

    -Bettina, bee10na@live.no

    SvarSlett
  13. Loungegruppe Europa er min favoritt..
    Så TO lodd denne veien :)

    - May ;)(mabbit87@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. 5 lodd
    Møbelgruppe Namibia

    SvarSlett
  15. 3 lodd på meg:)
    Likte Loungegruppe Madrid best!

    SvarSlett
  16. Dette vil jeg være med på.

    Denne er min favoritt: Loungegruppe madrid
    Delt på facen også så 5 lodd her :D

    Mail finner du på bloggen min

    SvarSlett
  17. Da hadde vært fint å vinne gavekort - pynte opp etter ferien:-)

    1 lodd

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  18. 5 lodd og full pott hos meg :)
    Jeg likte spesielt serien Loungegruppe Madrid!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  19. Jeg deltar selvfølgelig- og jeg trekker full pott! Liker bloggen, og her er min favoritt: Loungegruppe Camaro! Å- som vi ønsker oss nye hagemøbler. Jeg er så lei av slitt hvit plast! Et gavekort vil jo hjelpe et lite stykke på vei :)
    Ole-martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  20. Vi vil gjerne være med!

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  21. Hei! Jeg trekker 4 lodd for kommentar, link på bloggen min og å fortelle at Loungegruppe Camaro er min favoritt. :)
    Tipser i samme slengen om min egen sommerlige gi-bort. :)

    SvarSlett
  22. Hei Jeg vil bli med!! Jeg liker god hagesettet som heter Cafésett Garland. Jeg har lagt meg som følger og linket til din Giwe away på min blogg:) 5 lodd på meg:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  23. Heisann :-)


    ●♥✿❀❀✿♥● Tusen takk for titten i en fin blogg.
    Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 3 stk lodd.
    Jeg likte best: Møbelgruppe Monticello ●♥✿❀❀✿♥

    ✿❀Fortsatt riktig GOD SOMMER! ✿❀

    Sommerhilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  24. Så kjekk premie du hadde :)

    Jeg liker Loungegruppe Madrid best.
    5 lodd her :)

    Bli gjerne med på Give awaywn hos meg.
    Klem Birgit

    SvarSlett
  25. Jeg tar med meg tre lodd. Min favorittgruppe der var Monticello.

    SvarSlett
  26. jeg likte veldig godt Frankfurt! :) jeg tar 4 lodd:) så krysser jeg fingrene,og håper på noen nye planter:) mdhestad@gmail.com

    SvarSlett
  27. Møbelgruppen nydala er lett og enkel.
    4 lodder på meg, linker i bloggen.
    Ønsker deg en strålende sommer :-)
    Takk for muligheten til å bli med her.

    SvarSlett
  28. Ett lodd på meg :D


    Jørgen:
    jorgjorjoj_jo@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne vinne gavekort på plantasjeen! ett lodd!

    SvarSlett
  30. hei!, takk for kjek kommentar hos meg.
    velkommen skal du være på min blogg.mangne fine bilder her også. kjekt å "møte" nye bloggere og så fin blogg du har
    velkommen igjen. jeg titter litt vider på bloggen din jeg.
    hilsen

    SvarSlett
  31. Hei!
    Elsker plantasjen... min favoritt må bli: Møbelgruppe Island/ Norway.
    Jeg blir med og trekker 4 lodd :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  32. Hei på deg!

    Denne holder på å gå ut ser jeg, og jeg trenger
    faktisk flere blomster til min store terrasse og balkong. Mange av blomstene har regnet bort denne sommeren, slik at jeg allerede nå har skiftet en gang på kjøkkensiden av min terrasseleilighet.
    Deler deg med mine over 600 venner på FB da jeg ikke har noen blogg.

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmamil.no

    SvarSlett
  33. Jeg har lagt inn linken på facebook(fikk ikke til på bloggen)og min favorittgruppe er min egen Provence.Så jeg fortjener nå 5 lodd.Ønsker da å kjøpe meg peppermyntebusker:)KLem

    SvarSlett
  34. Jeg er gjerne med og prøver meg med 5 lodd. Følger deg fra før, har blogget her; http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/07/giveaway-hos-mi-casa-es-su-casa.html
    og min favoritt er Larissa (som vi akkurat har kjøpt oss)

    Sommerklem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  35. Så spennende, jeg blir gjerne med : )
    Trekker meg hele 5 lodd!
    Favoritten min hos Plantasjen er loungegruppen Frankfurt ; )
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  36. Heihei!
    Jeg blir med, og tar 1 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  37. Jeg liker best hagegruppen Blackstone. Jeg har linket til deg på blogge min, så da skulle det bli 2 lodd, tusen takk!

    SvarSlett
  38. Hei hei!
    4 lodd på meg: Kommentar, delt på facebook, og synes Loungegruppa Madrid er så fin at den havner på ønskelista når det kommer til hagemøbler :-)

    Ha ein fin dag vidare, klem frå Helene.

    Ps. Me har også give away på gong:
    http://snikkerbuo.blogspot.com/2011/06/give-away.html

    SvarSlett
  39. Heisan,
    det blir 5 lodd på meg. Følger; kommenterer, deler og min yndlings hagegruppe er provence modul.
    Ønsker deg ein fin sommer.
    Hilsen Merete
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Likte møbelgruppa nairobi/santos best :)
    4 lodder på meg, linker i bloggen :)
    god sommer!

    SvarSlett
  41. Hei!

    Jeg vil gjerne være med og trekker hele 5 lodd!
    Jeg likte hagegruppen "Loungegruppe Larissa" veldig godt!

    Tvi, tvi!

    Klem Siri

    SvarSlett
  42. Passer perfekt for oss som jobber med hagen for tiden :)
    5 lodd på meg!
    Her er min favoritt:
    http://www.plantasjen.no/uteliv/hagemoebler/4db97b8fc2d57c9cbe0004eb/stol-easton-/

    Lotteri hos meg også, hvis du vil prøve lykken :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  43. Jeg prøver lykken med 2 lodd - kommentar, pluss at jeg svært gjerne kunne tenkt meg en enkel hvit benk..
    Jeg har også en give away gående dersom det er interessant.
    God sommer
    Mari Johanne

    SvarSlett
  44. Jeg tar to lodd. Likte veldig godt Loungegruppe Camaro .. Får drømme om en slik til min en gang store terasse;)

    - Siljeab@hotmail.com -

    SvarSlett
  45. Jeg prøver lykken med 5 lodd jeg. Elsket denne hage gruppen: http://www.plantasjen.no/uteliv/hagemoebler/4db97b85c2d57c9cbe00023b/loungegruppe-madrid/ Håper jeg får penger til å spandere på meg en slik en dag ja :)
    Har linket på bloggen min :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  46. Jeg prøver lykken med 4 lodd :) loungegruppe valentine er min favoritt!

    SvarSlett
  47. heisann jeg prøver lykken :) jeg likte best cafè settet åre. Nydelig søtt :) da blir det 2 lodd på meg da :)
    (p.s jeg her også en liten give away på min blogg om du er interessert)

    Veldig søt blogg du har ☺
    Ha en flott kveld videre Klem fra Nina

    SvarSlett
  48. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Denne vil jeg være med på, det blir 4 lodd på meg.
    Følger har jeg vært en stund =D
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  50. Hei på deg;)
    Jeg blir helt klart med på denne og trekker full pott;)

    Jeg liker Loungegruppe Provence veldig godt, denne ønsker jeg meg, men tror desverre ikke vi hadde hatt plass...

    Ha en fin kveld, kjære du;)

    Klem Line

    SvarSlett
  51. heihei!
    vil gjerne vinne gavekort på plantasjen! Skal dit en tur idag da... men blomster og ting og tang, får man jo aldri nok av!:)

    tar emd meg fire lodd! ønsker meg loungegruppe harrington. Denne har min søster fra før- og jeg synes den er kjempefin!:)
    http://www.plantasjen.no/uteliv/hagemoebler/4db97b8dc2d57c9cbe00048d/loungegruppe-harrington-/

    tvitvi til meg!:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  52. Jeg er med på 5 lodd :-D
    Ønsker meg aller mest et cafesett jeg, gjerne dette: http://www.plantasjen.no/uteliv/hagemoebler/4db97b8fc2d57c9cbe000509/caf-sett-garland/

    Klem Karianne

    SvarSlett
  53. Her må jeg selvsagt delta ja!
    Loungegruppen Europa var favoritt!

    Trekker 3 lodd jeg foreløpig (får se om jeg får linket senere..skal i loppekassa snart :))

    Hadde vært så kjekt å fått litt ekstra småpeng til blomster og slikt nå som alt skal stelles til i nytt hus :)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  54. Vil gjerne vere med! 2 lodd på meg! :))

    SvarSlett
  55. Wow!!Dette har jeg ikke fått med meg...

    Hiver meg på med full pott 5 lodd:)

    Hvite kurv møbler er min favoritt:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  56. Jeg ønsker meg veldig loungegruppen Madrid til det nye huset vårt! Har et håp om at jeg kan få med min kjære på å kjøpe en sånn. Den er helt fantastisk god å sitte i!

    Vil selvfølgelig være med i give away'en din. Tar 3 lodd og krysser fingrene :)

    God sommer, hilsen Kristin

    SvarSlett
  57. Dette må jeg være med på, så flott :)
    Jeg likte Loungegruppe Camaro. Jeg liker og deler så det skulle bli 5 lodd på meg.
    God sommer!

    SvarSlett
  58. Flott give away, og jeg som er storhandler på Plantasjen, dette passer jo helt perfekt:) Jeg slenger meg på med 5 lodd. Er allerede følger, linker i sidebaren på bloggen + kommentar, og min favoritt møbelgruppe er Monticello :)

    SvarSlett
  59. Flott premie. Synes Provence modulgruppe er veldig fin. :)

    Tar fem lodd.

    SvarSlett
  60. et cafesett hadde vert fint;)2lodd .kos deg i sommersol:)

    SvarSlett
  61. For en flott give away. Jeg tar gjerne alle fem loddene.

    Jeg digger Loungegruppe Camaro. Hadde passet perfekt her:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  62. Min favoritt er borgholm benk. Vet ikke om det godtas som en møbelgruppe, men den er bare såå lekker. Kjempefin premie på din giveaway. Supert å bli sponset sånn. Tar full pott 5 lodd. Velkommen innom hos meg...
    Klemmer

    SvarSlett
  63. Flott gave da.. Jeg hiver meg med på lasset og Loungegruppen Lorissa synes jeg er en flott utemøbel :-)

    Håper jeg er heldig med mine 2 lodd :-)

    SvarSlett
  64. Hei hei=)
    Så flott gave på give awayen din. Hvem trenger vel ikke gavekort på plantasjen?? ;)

    Jeg likte veldig godt Loungegruppen Provance. Masse god sitteplass=) Men den er dessverre ikke for min lommebok.

    Da håper jeg på at et av mine 5 lykkelodd blir vinnerloddet;)

    Ønsker deg en kjempegod helg videre.
    Gode klemmer fra Christine

    SvarSlett
  65. Super giveaway! Finner alltid noe jeg har lyst på på Plantasjen.
    Jeg liker Loungegruppen Provence best. og tar fem lodd.

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  66. Det var en fin premie! Jeg kunne godt tenke meg loungemøblene Madrid jeg.. Når jeg får råd en gang.. Og ellers har jeg kommentert, linket fra bloggen min, og lagt meg til som følger. Blir ikke det 5 lodd..?

    SvarSlett
  67. Flott blogg du har! Første gang jeg er her, men definitivt ikke siste:)

    Jeg liker har suglet etter møbelgruppen island/country...

    Tar 4 lodd:)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  68. Dette blir jeg gjerne med på! :)
    Flott premie som kommer til å bli satt pris på. Om jeg vinner kunne jeg tenke meg å gjøre høstfint på trappa/inngangspartiet her hjemme. ;)
    Prøver lykken med 3 lodd! (Kommentar + link)
    Ha en fortsatt fin august! :)

    SvarSlett
  69. Tar 2 lodd ;-)
    Min favoritt er Loungegruppe Camaro.
    fannydeak@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Veldig fin premie! Jeg tar 3 lodd!
    Min favoritt er Cafèsett Åre, fordi de søte stolene og bordet hadde jeg hatt plass til på verandaen min :)

    SvarSlett
  71. Hei jeg tar gjerne to lodd. Jeg fant ikke ut hvordan jeg kunne følge deg.. Jeg liker best Loungegruppe Camaro. :)

    SvarSlett
  72. Hei, eg tar gjerne 4 lodd på denne flotten Give Awayen og er så glad for at eg fant din skjønne blogg :) No er eg følger!

    Klem Eli

    SvarSlett
  73. 4 lodd trekker jeg gjerne her ifra det fjerne:)

    Min favoritt blant møbelgruppene er loungegruppen Valentine<3

    Michelle
    michellenibe@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Tar gjerne med 5 lodd.
    Min favoritt hagegruppe er: Island/Contry;-)
    Mvh: Mari

    SvarSlett
  75. 2 lodd.

    Loungegroup.

    m_bokn(at)hotmail(dot)com

    SvarSlett
  76. Henger meg på med Full påtte jeg
    5 Lodd.
    Har fulgt deg en liten stund faktisk.
    Skikkelig fin Blogg du har.
    krysser fingrene og ønsker deg en fin søndag videre
    Hilsen fra Monica i Bergen

    SvarSlett
  77. Henger meg på med Full påtte jeg
    5 Lodd.
    Lounge gruppe Frankfurt var min favoritt hos Plantasjen
    Har fulgt deg en liten stund faktisk.
    Skikkelig fin Blogg du har.
    krysser fingrene og ønsker deg en fin søndag videre
    Hilsen fra Monica i Bergen

    SvarSlett
  78. Tar 5 lodd jeg :D

    Favoritten min er Loungegruppe Frankfurt :)

    http://leneridola.blogspot.com/2011/08/give-aways-i-august-del-2.html

    SvarSlett
  79. Hei, så spennende! Jeg tar 3 lodd :-)

    SvarSlett
  80. Så gøy giveaway og fin blogg du har.
    Jeg tar 3 lodd: kommentar, følger og jeg elsker den amerikanske dekkstolen( måtte bare ha to av de på salg;-)
    Tvi tvi!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  81. Min favoritter møbelgruppen Madrid, den hadde passet perfekt i bakgården min..
    To lodd til meg
    blogglaus(@)gmail.com

    SvarSlett
  82. 5 lodd på meg, min favoritt er Island/contry.

    SvarSlett
  83. koselig blogg
    jeg er gjerne med i lotteriet ditt
    min favoritt er Provence eller Europa-gruppene. Har selv den første, faktisk. vi er superfornøyd! de har stått på verandaen hele vinteren og er liiike fiinne.
    skulle jeg være så heldig å vinne er det jo ingen problem å finne noe anna fint hos Plantasjen. vi trenger både putekasse, spisebord og en masse inne og uteplanter!

    2 lodd til meg!!
    beste hilsener fra
    Åpent hus

    ps - siste dag for lotteri inne hos meg også, om du vil slenge deg med. :)

    SvarSlett
  84. jeg liker veldig godtLoungegruppe Sienna:)
    4lodd takk:) Koselig blogg du har!

    SvarSlett
  85. 3 lodd på meg :-)

    Likte Loungegruppe provence best, flott til hverdags og til fest!!!

    Håper du får en flott høst!

    Solklem fra nanvsøster :-)Jeanette

    SvarSlett
  86. Åhhh så herlig premie! Jeg vil gjerne være med! 3 lodd på meg da:)

    Nå skal jeg kose meg mer på bloggen din! Utrolig mye flott her!!!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  87. Tre lodd på meg! Loungegruppe Madrid er min favoritt fra Plantasjen!

    SvarSlett
  88. Jeg melder meg på! Er klart at jeg vil være med, gavekort på plantasjen er jo kjempeflott! Jeg melder meg på med tre lodd (er allerede følger+kommentar), og favoritten min av møbelgruppene er nok loungegruppe Paris..

    Krysser fingrene! God helg :)

    Hilsen Mette (smilefjeset@gmail.com)

    SvarSlett
  89. Så fin blogg du har og så fin premie!
    Jeg er med! 5 lodd, takk!
    Min favoritt hos Plantasjen er nok møbelgruppa Nairobi/Santos.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  90. Hei:) jeg vil være med:) Full pott på meg:) Hper jeg trekker noen lykke lodd;) Min favoritt er: Loungegruppe Provence..
    Klemklem

    SvarSlett
  91. Hei

    Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  92. 2 lodd på meg! Jeg likte Loungegruppe Provence aller best av de som var på siden der. Den var lekker!

    Jaana
    jaana.sinda(ætt)live.no

    SvarSlett
  93. Min favoritt er Loungegruppe Camaro :) jeg deltar med 4 lodd!(kommentar+ delt på facebook+ favoritt)

    Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  94. Da blir jeg med med to lodd:)
    Min favoritt er Loungegruppe Larissa:)

    Mvh:

    cherrycoke@hotmail.no

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥