søndag 31. juli 2011

Tv stue + ferie♥


 Nok en travel uke er overstått og i morgen har vi kommet til august allerede. Da begynner Chiara på storbarnsavdeling i barnehagen, da er hun liksom en av de store barna. Tenk at hun har blitt så stor♥




Har kjøpt en skjenk i samme serie
 som vitrineskapet mitt,
 det ble mye finere enn tv benken vi hadde før. 


På bildene ser dere hvor vi har tv stuen vår nå, tidligere var det spisestue her. Hvis dere vil se hvordan det så ut før kan der klikke HER

Endelig har vi bestemt oss for hvor vi skal dra på ferie. Mye fram og tilbake på hva vi skulle gjøre. Vi hadde veldig lyst å dra til familien som jeg bodde hos da jeg var Au Pair i USA. Men vi har bestemt oss for at vi vil ta Disney World i samme slengen da og at Chiara burde være minst 4år først.. Så det får bli til våren igjen:)

I år blir det Tyrkia igjen, vi var kjempe fornøyd i fjor da vi reiste med NAZAR. Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk, og synes at det var virket litt for godt til å være sant. Men takket være Henriette med bloggen TU JU MAMA + ett par andre på facebook bestilte jeg turen:) ( Takk Henriette, hadde nok ikke tatt sjangsen uten deg )  Og angret ikke på det, jammen ble det ny tur med de i år gitt...Skal bli deilig med noen uker med SOL og SOMMER 



Bilde fra ferien i fjor



Pegasos Royal, Incekum Alanya (bilde lånt av nazar.no)
Noen som har vært i Disney World eller på dette hotellet i Tyrkia? Kom gjerne med tips:)
Håper alle har hatt en flott helg ♥




Stor klem fra Jeanette



Vil du være med på min give away, der du kan vinne gavekort fra Plantasjen? Trykk HER

7 kommentarer:

  1. Gratulerer som vinner på min giveaway :)
    Send adressen din på mail til charlottetotland@gmail.com så skal jeg få den avgårde i posten snarest :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av både tv stuen, prinsessen og hotellet :) Kan tro dere får en super tur :) Vi har vært i Tyrkia to ganger vi også, og har hatt det kjempefint begge gangene :) Gooood tur - Kos dere supermasse <3

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Tvstuen din ble lekker! Virkelig!

    Så herlig med tyrkiaferie :) Det hotellet der har jeg hørt såå mye bra om! Kan skjønne dere har masse å se fram til!

    Ønsker deg og dine en nydelig start på uken! Her har vi vært utendørs i hele dag, så nå blir det sofaen og ett glass vin :)

    Klemklem

    SvarSlett
  4. Fine bilder fra stuen!Jammen har du vunnet på give away igjen!Jeg får ikke lagt til kommentar igjen....Klem Linn p.s.Vin?

    SvarSlett
  5. Ferie høres helt herlig ut ;o)))
    Jeg har ikke vært i Disneyworld men i Disneyland paris, og det var kjempe flott...anbefaler en tur til Disney-park ;o))))
    Ha en flott uke ;o)))

    STOR klem Elisabeth ;)

    SvarSlett
  6. Så fin tvstuen din ble:) Kjempe lekker:)
    Høres deilig ut med ferie i Tyrika:) Klem

    SvarSlett
  7. Hei, vi var i Disney World i Orlando for andre gang i vår, anbefales!! Og jeg ville ikke ventet til barna er alt for store, det er når de er litt små at alt i Magic Kingdom oppleves mest magisk :) Da mener jeg barnehagealder, tidlig skolealder. Men når de blir større er det jo andre parker i Disney World som er spennende :)

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥