mandag 12. september 2011

Give away★

Nå er det på tide med en ny give away her hos meg.Jeg har jo passert 100følgere!Det synes jeg er stort, og må feires! Velkommen skal dere være alle sammen★ Vil også benytte anledningen til å takke for alle gode ord dere legger igjen på bloggen,dere er noen skjønninger★ Hadde ikke vært mye gøy å blogge uten dere:)

  







Premien er ett valgfri pute fra nyblom kollèn! De har masse nytt og fint i den nye FINE høst og jule kolleksjonen sin! Virkelig verdt en titt







Dette kan dere gjøre for å få lodd:


1 lodd legge igjen en kommentar med hvilken pute dere velger om dere vinner. Trykk HER for å komme til nettsiden deres. 


1 lodd like nyblom kollen på FACEBOOK


1 lodd linke denne give awayen fra din side eller dele på Facebook


1 lodd for være følger eller bli følger av bloggen min



Totalt 4lodd.Husk å skrive hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-mail adressen din hvis du deltar som anonym.





★★★Lykke til★★★




Klem Jeanette

32 kommentarer:

  1. Åå..så gøy med give away:) Herlig premie:) 3 lodd på meg,er deverre ikke på FB. Mitt favoritt putetrekk er: Kuddfodral, Love purpur 50x50cm 798965.
    Ha en fin dag,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig premie!!
    Jeg digger Nyblom Kollen;)
    Hvis jeg hadde vunnet ville jeg valgt William Rød fra julekolleksjonen - knallfiiiin;)

    Jeg trekker 3 lodd!

    Ha en finfin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så spennende, flott premie! 2 lodd til meg :) Om jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg meg Justus röd 35x65 cm 724866.

    SvarSlett
  4. Super oremie:)
    Om jeg skulle være så heldig å vinne kunne jeg tenkt med Leonora hvit....
    Jeg trekker 3 lodd.

    Toneklem

    SvarSlett
  5. Åh så gøy!

    Jeg trekker 2 lodd :)


    Fabelaktig start på uken! Her blir det farting mellom Oslo - Bergen før jeg lander på sofaen fredag kveld.


    Smil og klem

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    Jeg hiver meg med som vanlig:)

    Trenger nye puter til min nye Ektorp:O)

    3 Lykkelodd på meg:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Grattis med over 100 følgere!!!
    Jeg tar 3 lodd(følger deg + FB+ kommentar!)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Jeg blir med på feiringen med 3 lodd :)
    (følger+link+favoritt)
    Jeg liker Love mullvad best!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  9. Så gøy med 100 følgere:) Gratulerer.
    Jeg blir gjerne med og tar 4 lodd.
    Velger meg en fin jule pute trekk som favoritt:
    Kuddfodral
    Vera röd 50x50 cm 808061.
    Kjempe søtt.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  10. Prøver meg på to lodd:) Og ønsker meg gjerne Manfred Kuddfodral broderad 50x50 cm röd
    hvis jeg skulle være den heldige vinner.

    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Kjekt.
    Putetrekk får en aldri nok av.
    Fin kveld til deg, med klem fra meg:)

    SvarSlett
  12. Hei:)Tar 4 lodd jeg:)Nyblom kollen har jeg aldri hørt om..Grattis med over 100 følgere,det er stort:O)klem kathrin

    SvarSlett
  13. Akkurat da jeg kommer på besøk så er det giveaway! Flaks! Jeg trekker gjerne 2 lodd. Skulle jeg være den heldige vinner, så synes jeg putetrekket Sonja hvit, var nydelig!

    Ønsker deg en fiiin høstkveld!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  14. Hei høpp!!

    Takk for mange gode ord inne hos meg:)god bedring meldingene har varmet og vært en god støtte disse dagene.

    Er hjemme igjen fra sykehuset i dag..Minstevimsa er på bedringens vei,men har åpen innleggelse de neste to dagene om hun skulle bli dårligere.

    Fikk gavekortet i dag,supert gleder meg til å bruke det:)

    Tusen takk igjen:)

    Ha en fin uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  15. william rød-julekollegsjon er fin! 1lodd(har ikke fb eller blogg)men jeg får masse gode ideer her hos dere;)

    SvarSlett
  16. To lodd på meg (hvis Bloglovin-følger teller?)! Takk for inspirerende blogg :)

    SvarSlett
  17. Hei!
    Gratulere med så mange følgere! :)
    Jeg vil gjerne være med og smeller til med 4 lodd ;)
    Jeg liker kjempegodt Vera Röd, og håper at jeg vinner et slikt! :)

    Klem fra Aileen

    SvarSlett
  18. Du har vunnet giwe away hos meg :)

    SvarSlett
  19. Jeg likte best Kuddfodral justus grå.
    Tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Sweet :) Eg er gjerne med og tar fire lodd for kommentar, følger, liker på facebook og linker på blogg. Om eg er den heldige vinnaren så ønsker eg meg Leonora, eit kvitt putevar med englevinger på.

    Klem ELi

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mye!!! Jeg synes bloggen din er helt skjønn, så jeg blir gjerne med i giveaway! Utrolig mye fint hos NK, men tror kanskje valget faller på Vera som er hvit- og rødstripet... Jeg tar 3 lodd (for jeg har ikke lært meg å linke enda!!) Må sjerpe meg...

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  22. Heihei
    Jeg tar 3 lodd.Jeg ønsker meg veldig gjerne puten som er hvit og har RØD god jul skrift:)

    Håper å vinne
    klem fra Lill

    SvarSlett
  23. Kjempefin premie, jeg blir gjerne med og velger puten Love Purpur! Tar 3 lodd og krysser alt jeg har :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  24. heisann! jeg prøver meg med 2 lodd jeg da :) linker fra bloggen. Og hvis jeg blir den heldige vinneren kunne jeg tenkt meg :Kuddfodral
    William sand 50x60 cm 808812

    Ha en flott dag videre ;)

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  25. Hei, jeg blir gjerne med og tar 3 lodd:) Jeg liker: William sand 50x60 cm 808812

    SvarSlett
  26. Nice gift! :)
    I follower
    2 lodd
    I would like William röd 50x60 cm 808861
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlett
  27. Hei! Jeg tror Maria grafit 802724 hadde passet bra i den nye sofaen vår! Har også lenket til gi-borten på bloggen min. Det skulle bli 2 lodd, tror jeg. :)

    SvarSlett
  28. Trekker 3 lykkelodd. Er begynt å tenke på jul nå så jeg liker den puta som heter Justus rød :) + at jeg legger meg til som følger :)

    Hanne=)

    SvarSlett
  29. I siste liten her... men håper det ikke er for sent for 1 lodd på William i grå :)

    SvarSlett
  30. Så mye fint! Jeg likte godt Vera rød. Synes den var søt til fargene på mitt hobbyrom :)

    Jeg har ikke facebook, men vil gjerne følge deg her.
    Klem

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd.
    Liker veldig godt "Justus grå 35x65 cm 724822".

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥