mandag 7. mai 2012

G I V E ★ A W A Y

G A V E R


Gavekort fra Plantasjen. Sponset av Plantasjen Gravdal på Laksevåg i Bergen, men kan brukes på alle Plantasjen Hagesenter i hele landet:)




1. premie: 300kr
2. premie: 200kr
 3. premie:100kr




Slik får du lodd:


1.lodd for kommentar
1. lodd for følger å være følger eller bli følger av Mi casa es su casa.
1.lodd for å være følger av Mi jardin es su jardin (min nye hageblogg)Link til bloggen, finnes på høyre side.
1. lodd for link fra bloggen din (bruk bilde under), eller dele på facebook.Gjør du begge deler får du 2 lodd.





  Altså mulig å trekke 5 lodd totalt:) Alle kan delta,men hvis du kommenterer som anonym må du huske e-post adr.slik at jeg kan kontakte deg om du vinner. Husk å skrive hvor mange lodd du tar :)





 L Y K K E  T I L






Under finner du litt inspirasjon til hva du kan bruke gavekortet til











I tilfelle dere lurer på hvilke planter som er på bildet, så kommer det her: Oliven, Nerium,Rosmarin, Bougainvillea, tomatplanter, jordbærampler og cirtusplanter.



Håper mange har lyst å være med:)  Ønsker alle en fin kveld













Klem Jeanette




66 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg vil gjerne være med, 2 lodd (kommentar og følger)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg blir med, 4 lodd:) kommentar, følger og link og dele på facebook

    SvarSlett
  3. 1 lykkelodd :)
    Bli gjerne med på min lille gi bort også.

    carpe diem!

    SvarSlett
  4. Klart jeg deltar:)
    3 lodd- følger, følger og kommentar.

    SvarSlett
  5. plantasjen har så mye fint!
    der jeg handler hageblomster vettu:)
    prøver meg gjerne med to lodd:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  6. Så gøy.Noe for meg som elsker blomster.Full pott på meg(utenom face)
    Blir spennende.
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei! jeg vil være med :)
    To lodd til meg!

    Vicky

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    ★ Vil gjerne være med og takker ja til 3 stk lodd.
    Følger, deler og kommenterer .
    Ha en riktig fin mai uke! ★

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  9. Jeg blir gjerne med! :D

    3 lodd på meg :)

    herlige inspirasjonsbilder, ser ikke helt sånn ut på plantasjen her..

    SvarSlett
  10. Oj, det er jo så mye spennende på Plantasjen at jeg gjerne vil være med. Jeg prøver lykken med tre lodd. :-)

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd!
    Følger begge bloggene, og deler på Facebook!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  12. Blir 2 lodd på meg og krysser alle fingrene.

    Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

    SvarSlett
  13. Trekker et lykkelodd! :D

    -Vibeke, froken_p@live.no

    SvarSlett
  14. Jeg elsker blomster !! :-))
    Deler og liker på Facebook + kommentar gir meg to lodd ?
    Håper de er gull verdt !!

    tevens@online.no

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne være med i trekningen! 2 lodd takk! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg blir med og prøver lykken, hadde passet bra og kunne kjøpe noen nye uteplanter:)
    En flott premie!!

    Jeg trekker 3 lykkelodd ♥

    SvarSlett
  17. Delt på min facebook!
    3 lodd håper jeg på!

    En fantastisk premie nå som våren er her!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Dette er jo supert! På tide å begynne å fikse litt i hagen nå, og har mange potter som står tomme...
    Så jeg er gjerne med på 1 lodd :)
    Ha en fin kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  19. 4 lodd på meg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  20. jeg er med, 1 lodd her

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  21. Full pott med 5 lodd:) Fornying i hagen må til når det våres!

    SvarSlett
  22. Åå.så supere premier..Er jo tid for hagefornying og blomster i kasser nå:)
    4 lodd på meg:) (er desverre ikke på face)
    Ha en fortsatt fin uke:)
    Klem

    SvarSlett
  23. Gavekort på plantasjen hadde vært supert :)

    Jeg tar gjerne 1 lodd.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  24. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd (link delt på facebook)

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  25. Heisann!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)
    Hilsen Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  26. jeg tar gjerne 1lykkelodd;) ha en fin dag! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  27. ett lodd p meg :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg tar 3 lodd :-)
    Følger begge bloggene dine. Kjempefine :-)

    SvarSlett
  29. Jeg har kronisk utmattelsessyndrom etter hjerneslag og måtte selge mitt forrige hus for å betale regninger til privatleger. Det var et oppussingsprosjekt og jeg klarte ikke jobbbingen og heller ikke det økonomiske, så derfor var det nødvendig å flytte inn i et hus som var ferdig oppusset.... Haha. Huset var oppusset, men med ulovlige materialer og løsninger med mer... Dette siste året har vært alt annet enn avslappende, men vi prøver å holde ut. Første etasje er nå tømt, og der må både tak og vegger rives for å komme til.

    Det vi trodde var et ferdig oppusset hus har blitt et mareritt. Det eneste vi så som var nødvendig å gjøre med huset var vanlig vedlikehold, ikke oppussing til over en halv million.

    Dette tærer både fysisk og psykisk i tillegg til økonomisk - hagen som jeg gledet meg til å opparbeide har forfalt fordi vi ikke har hatt kapasiett til å gjøre noe der. Vi har en praktisk veranda, men den er helt uten blomster og pynt. Som en start hadde det vært flott å kunne pynte opp litt på verandaen - et gavekort fra Plantasjen hadde vært en flott start! <3

    Trine D.

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  31. Jeg er med :) 1 lodd

    papyk_26@yahoo.com

    SvarSlett
  32. Jeg er med! Bare 1 lodd.

    fracmatic(at)gmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg tar med meg tre lodd :)
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne vinne gavekort hos Plantasjen og tar to lodd hos deg - kommentar og link hos meg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  35. 3 lodd til meg :) Hadde vært supert å få med seg noen blomster inn i våren!

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med på 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  37. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  38. Fiin premie! Jeg tar to lodd :D Ny følger og kommentar;) Bli gjerne med på min giveaway også :)

    SvarSlett
  39. Kommenterer og linker; og blir veldig glad for 2 lykkelodd:)
    Randi:)

    SvarSlett
  40. 2 lodd :) Krysser fingrene for at det blir meg som vinner ;)

    Fin blogg ,Jeanette :) Klem Anne Maren

    SvarSlett
  41. Hei! Det blir 2 lodd på meg :)
    Hilsen Agnieszka
    agnieszka.donal@gmail.com

    SvarSlett
  42. Vil gjerne være med og tar 2 lodd, kommentar og følger. Utrolig flott premie, jeg krysser fingrene.

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  44. Hei hei=)
    Trekker 5 lykkelodd i denne skjønne give awayen din. Gavekort på Plantasjen er alfa omega!!
    Plantasjen i Gravdal er koselig, og har veldig grei beliggenhet for meg som tar buss! Da er det bare ett par meter til busstoppet;)

    Ønsker deg en koselig søndagskveld. De neste timene blir tilbrakt forran tv her i huset. Det er jo fotballkamp;) Heia Brann!!!

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  45. Prøver lykken med to lodd jeg;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  46. TAKK for inspirerende bilder du deler.
    Gavekort på Plantasjen hadde vært noe. Jeg holder på å gå amok hvergang jeg er innom der (og det er faktisk ofte, hihi).

    Fin ny uke og mange gode hagedager til deg og klem fra meg!

    SvarSlett
  47. Jeg tar 1 lodd. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  48. Så utrolig flott premie..
    Jeg vil gjerne være med å tar 2 lodd

    klem fra Lill

    SvarSlett
  49. 2 lodd for meg!

    Linap3@yahoo.com

    SvarSlett
  50. Det hadde jo passet perfekt nå som vi er i full sving med å lage hage!
    FULL pot på meg <3 Facebook og full pakke.
    Spennende!

    SvarSlett
  51. Hei hei Jeanette:)
    Innom for og høre om alt står bra til:)
    Så lenge siden siste innlegg ♥

    Ønsker deg en god helg:)

    Klem Line

    SvarSlett
  52. tar 2 lodd,kommentar og deler på fb:) Ha en fin søndag
    klem Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Nå som varmen endelig har kommet, må jeg somle meg på plantasjen en dag. Da hadde gavekort kommet godt med ;) Prøver lykken med 2 lodd (kommentar og link) :)

    SvarSlett
  54. Hei! Jeg trekker 3 lodd for kommentar, link på Facebook og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  55. Flott premie.
    Jeg trekker med meg 1 lykkelodd..

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  56. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Hopper innom og stikker av med 4 lodd :)
    ( \_/ ) Følger begge bloggene dine :)
    (='.'=) Deler på Facebook & Kommentar.
    (")_(") Ønsker deg en kjempe fin helg med masse
    Sol & Varme.. Stor varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Trekker 1 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  59. 4 lodd på meg:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  60. 1 Lodd


    kamilla-1998@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Denne er gått meg forbi =(( jeg er med på 3 lodd:)) klem

    SvarSlett
  62. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  63. Tar lykkeloddet jeg .)

    carpe diem!

    SvarSlett
  64. Har det blitt trukket vinnere nå? Evt. når trekkes vinnerne?

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥