søndag 2. september 2012

NIB UTFORDRING ★ I N V I T E R

 
Mitt bidrag til NIB utfordring september 
 
 
 
 
 
Det går mot høst, fyr i peisen, innekos og sterinlys. Noe av det fineste jeg vet er de fine fargene som kommer frem om høsten. For eksempel hortensia, som skifter til nydelige høstfarger. Jeg som elsker hvite hortensia om sommeren, skifter favoritt om høsten. Nemmelig til lilla!! Som går over i en vakker "litt skitten" lilla farge. LOVE IT   Mitt bidrag fikk ett lilla preg idag, pga. denne vakre planten.
 
 
 
 
 
 
 
 ★  Jeg inviterer dere herved til jentekveld hos meg ★ 
 
 
 
 
 
 
 





















 
 
 
 









































Håper alle har hatt en fin helg
 
 
 
 
 
Nå gleder jeg meg til en skikkelig bloggrunde og se alle de fine innleggene deres :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klem Jeanette
 

23 kommentarer:

  1. Jeg kommer gjerne på jentekvelden din ;) nydelig bord, jeg er også veldig glad i hortensia- lilla fargen og den blågrønne.
    Finfin søndagskveld til deg, klem Janne

    SvarSlett
  2. så nydlig det var :)

    flott bidrag.

    henriette

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    Takk for fine ord søte deg:)

    Nydelig bidrag,kommer gjerne på
    jente kveld her:)

    Lykke til1

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Nydelig dekket bord ღ
    Elsker denne fargen,
    bare såååå skjønt ღ
    - og jeg vil gjerne
    komme på jentekveld
    her hos deg :)
    Flott bidrag hos NIB
    Ha en fin, fin uke
    som kommer... Stor
    klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder:)
    Herlig dekket ♥
    Hortensia er en vakker, vakker blomst!

    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  6. Heldige jenter som fikk komme til et slikt bord og slike omgivelser!
    Tipper stemningen var god helt fra start:)
    Nyyydelig med dette lilla innslaget!

    TAKK for titten og klem fra meg.

    SvarSlett
  7. Så koselig bord! Tenker venninnene dine synes det var lekkert også. :o)

    Ønsker deg en ny fin uke!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  8. Lekkert bidrag:)
    Lykke til!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Nyyydelig dekket bord! Så lekkert - og helt skjønne farger du har pyntet med. Lykke, lykke til med utfordringen! Dette var et veldig fint bidrag.

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  10. Nydelig dekket bord og fargene er fantastiske! Her vil jeg også komme på jentekveld! :-)

    En herlig blogg du har og et vakkert hjem. Fant deg på nib utfordringen! :-)
    Og deg vil jeg gjerne følge videre! Lagt meg til som følger! :-)

    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  11. Så lekkert bord du har dekket, har kan man sitte og kose seg i timesvis og gjøre det jenter kan best - nemlig SKRAVLE - hi, hi :-) Nydelig farge på Hortensiaen din. Jeg har en stor rosa Hortensia ute, dessverre er den fine rosa fargen byttet ut med en skitten brun/lilla :-(

    Her fortsetter jeg å leke god husmor og har nå 2 kg plommesyltetøy til koking. Det blir nok både litt til hjemmebruk og gaver ;-)

    Ha en herlig onsdag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  12. Rett og slett vakkert! Jeg blir helt stum her:) Masse lykke til med utfordringen:)

    SvarSlett
  13. Så koselig bord det var§
    Blomsten gjorde seg veldig sammen med tine k lysglassene:)

    fine farger!
    klem ellemell

    SvarSlett
  14. Fint!!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  15. Knallfint:)
    Ville nok vært en hyggelig jentekveld vil jeg tro:))
    Ønsker deg en finfin kveld.

    SvarSlett
  16. Hei *smile*
    Takk for kosleig kommentar på mitt Nib bidrag. Du er fab!

    så herlig du har dekket på :)

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett
  17. Hei søte du=)
    Så utrolig koselig du har gjort det da! Jeg hadde LETT kommet på jentekveld hos deg;)

    Takk for kommentar på bloggen min!
    Luftrøtter har orkidèene mine, men ikke avlegger tror jeg...hvordan ser avleggeren til orkidèen ut?? :p hehehe
    De bare lever sitt eget liv hos meg - jeg har jo ingen peiling på orkidèer sånn egentlig. Og jeg gjør ikke noe spesielt for at de skal blomstre igjen. Tror generelt bare at de trives hos meg. Jeg har vinduer som vender mot vest - kanskje de trives best med det? ;) Men det er første gang det kommer TO stilker fra planten på èn gang!!

    Har forresten vært og handlet på Plantasjen for gavekortet jeg vant på give awayen din. Kommer et innlegg med bilder om ikke så lenge ;)

    Ha en koselig helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  18. Så flott bidrag, lykke til :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  19. Så utrolig koselig, girly girly =D
    Masse lykke til i utfordringen.
    Takk for fin fin kommentar inne hos meg.
    Ha en nydlig helg. klem

    SvarSlett
  20. Så lekkert og kreativt dette var ! Nydelig borddekking. Og vakker hortensia ... Min favoritt om dagen også ;))

    KLEM KLEM
    anette

    SvarSlett
  21. Hei :)
    Tusen takk for hyggelig hilsen!
    Dette bordet var rålekkert dekket! Lilla er en så nydelig farge, og her var det mange vakre detaljer også!
    Ha en fin uke videre :) Klem

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥