lørdag 5. januar 2013

F R O M ★ W H I T H I N


Her kommer mitt bidrag og tolkning av  NIB sin utfordring denne mnd. Dette er en av favorittbildene mine fra 2012, på en måte symboliserer det mye av meg:


 
COROKIA: Min passion for planter,
som jeg jobber med daglig

 
SKÅL OG KOPP: Dilla på svart hvitt
og striper.

 
MAGASINET OG KURVEN: Min passion
for interiør
og organisering

 
Bokstaven C og STJERNEN.:
Begge jentene min begynner
på C ♥ Har ganske dilla
på stjerner kan man si:)
(ikke vanskelig å se på den nye headeren:)





 







 


















 
Trykk på det gule ordet NIB for å delta eller se
 alle de flotte bidragene:)




 
Ønsker alle en fin lørdagskveld!





 
Klem Jeanette

8 kommentarer:

  1. Superflott bidrag!!
    Og så herlig at du har brukt "dine" ting:))

    Lykke til ♥

    SvarSlett
  2. Koselig bilde :) Lykke til!
    Ha en fortsatt fin helg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Kjempefint bilde!
    Lykke til i utfordringen:)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  4. Hei høpp!!

    Nydelig bidrag...Masse lykke til:)

    Flott tilbakeblikk fra fjor året over her...
    Ikke minst to nydelige jenter på julekortet:)

    Håper du får masse tid til å blogge i dette året:)

    Nyt uken!!

    klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Fint bidrag!
    God klem og ønske om ei fin uke til deg
    Tonje

    SvarSlett
  6. NydeligFlott bidrag!
    Vakkert og lyst bilde!
    Lykke til i utfordringen!
    Jeg ønsker deg en strålende og fin uke!
    Julie :-)

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥