søndag 6. januar 2013

T I L B A K E B L I K K ★ 2012

 
 
Ble ikke så mye blogging på meg i 2012, men ett litt fikk jeg tid til :) Så her kommer ett lite tilbakeblikk og en oppsumering fra det. (Har allerede vist ett av favorittene mine fra i fjor, nemmelig mitt bidrag til NIB utfordringen i innlegget under her)
 
 
 
 
 
Først ut er noen av bildene fra mitt bidrag til INVITER NIB utfordring:























 
Neste ut er bilde av dukkehuset jentene er så glad i:







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Litt sommerminner: 

















Fantastiske turen til Italia, ikke minst å møte min kjære vertsfamilie fra USA igjen:














 
 
Jeg hadde gleden av å delta på to messer, Hagemessen i Lillestrøm og hadde en stand på Interiørmessen i Bergen: 
 














HØST:



 












 
 
 Bursdagsfeiring for lillegull:










JUL: 




 


Årets Julekort:)







 
 
Ser fram til ett nytt bloggeår og mye nye spennende ting som skjer. Håper på litt mer tid til blogg og det jeg synes er kjekt i det nye året :)








Håper alle har hatt en trivelig helg.


 
 
 
 
 
 
 
Klem Jeanette





















2 kommentarer:

  1. Herlig med et tilbakeblikk fra 2012 ;-) Nydelige bilder du viser. Veldig flott bildekavalkade!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  2. Flott tilbakeblikk, søta!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥